20 Ekim 2013 Pazar

Beleş Uzay Temalı Konser

Eskiz defteri tadındaki blog.
Ömürsün valla.
Ben günlük gibi kullanamasam da seni ilginç bir rüyamı bozuk ve son zamanlarda format yiyen telefonumla en güvenilir sen geldin ve yorganın dışı o kadar soğuk ki elim defter ve kalemime uzanamıyor bile.
evet rüyam.
Bana klasik müzik konser bileti alan: X arkadaşım.
Onunla buluşacağımızı düşünerek konser salonuna koşturan ben son anda e-maillerime bakıyorum ve "Gamze işi bırakacaktın. Gelebilecek paran var mı? Ahh, ne düşüncesizce davrandım. Konsere gidemeyiz o zaman." bir kaç adım kala konser salonuna bunları okuyup içeri dalıyorum. Adımı soruyorlar.  Diyorum: X ayarlamıştı biletleri, adımı soyadımı beyan ediyorum ki tam o sırada içeriden biri gelip yardımcı oluyor kalabalığı yararak: "Bu iki kişilik bilet iptal ama bir kişi gelebilirmiş ama parası yokmuş. İnisiyatif gösterecekmişiz." diyor. Bilet üstündeki isimler Xiu Gyenoyong (rüya atmasyon isimleri) ve benim adım yanlış yazılmış "Biz" diye isim mi olur? Ama biletteki isim bu. Soyadımın doğruluğundan havada kapıyorum biletleri (arkadaşım belki gelir diye). Ve üst kata çıkıyorum kırmızı halı serilmiş büyük merdivenlerden. Konser salonunun kapısı açık. Konser başlamış. Kapı ile merdiven arasında küçük kokteyl masaları adeta tarumar edilmiş. İçkiler çoktan içilmiş.Merdivenlerde dağınık  oturan ya da ayakta duran takım elbiseli adamlar bir garip bakıyor. Ben de içeri girmek yerine merdivene oturuyor, uzay temalı, garip tınıların olduğu müziğe kaptırıyorum kendimi. Uyuyakalıyorum. Uyandığımda başımı ayakta olan bir adamın bacağına dayadığımı fark edip yüzüne bakıyorum. "Hmm, iyi. Konseri seyrediyor." Önüme bakmaya devam ediyorum, elbisem bordo. Neden bu kadar özendiğimi merak ediyorum. Arkadaşım gelmemiş bile. Konser bitiyor. Topuklu ayakkabı yorgunluğu (böyle bir şey var.) ile kalabalık dağılmadan hızlıca iniyorum. Garip konseri para vermeden dinlemiş oldum ama çıktığımda yürüyerek yola devam ediyordum. Taksi çağırmamıştım. Yoksa?!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder