9 Eylül 2011 Cuma

Hepimiz filmiz!

Filmlerdeki repliklerin uygulamaları ile gerçek hayatta karşılaşmak, sağlamasını yapmak adeta bizim de film olduğumuzu hissettiriyor gün be gün.

"When Harry met Sally" de Harry ve Sally "Casablanca" filminden bahsederlerken Sally "women are very practical." (kadınlar çok pratiktir efem) diyordu. Sonra da torpidodaki saç spreyini sıkıyordu. Neyse bugün bu pratiklik karşıma süper bir gerçeklikle çıktı.

Normalde aşırı boş olan kuaför, bugünkü ziyaretimde doluydu ve malum kaş aldırırken rahat bir koltukları vardı enseyi rahat tuttuğunu varsaydığımız. O sandalye de doluydu. Sonra beni normal sandalyeye oturtup, boynuma içinde pamuk bulunan paketi koyarak destek yaptı. gayet rahat olmasının yanı sıra pamuğa ihtiyacı olduğunda da alabiliyordu kolayca...

Bir de alzheimer "Notebook" filminde gözlemlediğimiz bir hastalıktı. Dün überyaşlı bir amca ile otobüse bindik. Elinde boş bir laptop çantası vardı. Otobüse doğru yürümesi ve binmesi için yardım ettim. Yanına oturmamı istedi. Uyumak vardı aklımda ama amca o kadar çaresizdi ki bir ara araba ani fren yaptı, benim de gözler kaymış ani refleksle kolumla tutmaya çalıştım amca korktu. Sonra sohbete başladık. Nerede çalıştığımı sordu, sonra da "orda bir kız var.ona selam söyle." dedi."Amca bir sürü kız var." dedimse de "güvenlikçinin kızı" sözünden daha fazlasını edinemedim. Üzücü.

Daha ilginç durumlar olsa paylaşırım itina ile (:


2 yorum:

  1. "überyaşlı" ahahahaha :D iki saat güldüm buna. Bir de kuaförün zekiliği, kafanın altından gitgide azalan pamuklar senin kafanı alçaltmadı mı? :D

    YanıtlaSil
  2. alçaltmadı :D ucundan aldı biraz :D

    YanıtlaSil