5 Mayıs 2011 Perşembe

Mim - YeşilÇAM'lla Geçmişten Bir Yaprak


Vay! Kankaleyim Mr. E beni özel olarak mimlemiş. Bu akşam başıma gelen en güzel şey diyebilirim :D Kafamı dağıtmak için güzel bir sebep.

Konumuza gelelim öhöm copy-paste
style olacak ama neyse; Her seferinde izlemekten zevk aldığınız, vazgeçemediğiniz Yeşilçam yapıtı hangisidir? (çok duygulandığını
z, ağladığınız ve güldüğünüz de olabilir)

Olay örgüsünden dolayı mı, eski olduğunu filmdeki yolların boşluğundan anlamamdan mı bilmem, çok çok küçükken izlememe rağmen en hüzünlü kafiyeye sahip "Ayşecik Boş Beşik" ne zaman izlesem beni meraklandırır, aşçısı ile yer yer güldürür, hafıza resetlemece ile yer yer hüzne boğar efenim. Soundtrack'in de etkisi var tabi. Çok yanık söylerdi Muzaffer Akgün (:

İtiraf geliyorrr... Küçükken filmlerin eski olduğunu pek anlayamayıp, karaktere aşık olmacalar vardı. Kime aşıktım sence? Harika! Superb! Ace! Kartal Tibet!.

Sanırım en eğlendiğim, hafifçe sarsan filmi Türkan Şoray ile arz-ı endam ettiği "Ateş Parçası".

Türkan Şoray'ın fakirlik halleri ne kadar içten, imeceler vs., içime en çok dokunan ağlayan palyaço moduna girmesiydi. Hep duygusalmışım arkadaş. Ama bir de pijamalı hali vardı ki böyle aşırı aç bir halde tavuk yiyordu kanımca :D

Eğlendim! Teşekkür ederim kankaley! Zaman yolculuğu yaptırdın bu gece :D








5 yorum:

  1. Ayy hey gidi.. Ne kadar güzel filmlerdii :O Türkan Şoray'in palyaço makyaji altindan firlayan güzel,büyük gözlerinin kizarip, öyle ağlamaya başladiğini hatirliyorumm :)

    YanıtlaSil
  2. Negzel cevaplamışsın mimi :) bundan sonra gözüm üstünde evlat :)

    YanıtlaSil
  3. @Feli Jo :D Evet di mi, cidden onun yerinde olmak istemezdim. Bir de benzin olayı vardı, kartal tibet yağmurda bidonla yürümek zorundaydı. Huhuu...sanırım yine izlemeliyim :D

    @Mr.E senin mimini sevsinler... İyi geldi cevaplamak.Ben yeniyim burda abey!. Mimi takip etmenin kolay bir yolu var mıdır? Yoksa trick midir? Bakalım beni günü gününe okuyor mu gibisinden?

    YanıtlaSil
  4. daha ziyade yenileri tanımak için yapılıyor, kaynaşmak, iletişmek için :)

    YanıtlaSil