8 Mayıs 2011 Pazar

Biz ona "armut" diyoz!

CELTA'daki arkadaşımdan daha önce Rus diye bahsetmişim, oysaki Ukraynalı, ataları Rus :) Adı da Nat. Neyse dün hava güzeldi, birlikte takılalım dedik, eşi de bize katıldı ve uzunnnn bir sohbet başladı. Rusça-Türkçe arasındaki gözlemlerini yansıttılar. Ve bayağı güldüm. Durak idiot demekmiş mesela :)

Nat, Çalıkuşu dizisinin Ukrayna'da yayınlandığını, çocukken izlediğini söyledi. Dizideki kadın ona göre o zamanlar dünyanın en güzel kadınıymış. Aydan Şener mi? dedim. Hatırlamadığını söyledi. Vücudunun şeklini çok beğeniyormuş. Nasıl yani dedim :) "Bilirsin, bizim oralarda hep düzdür, onun kalçası biraz büyüktü, benim için 'kadın' oydu" dedi.

Anaa! Armut dedim. Türkiye'de çok var dedim :D Buna biz "gitar" diyoruz dedi. Vay be dedim, ne kadar güzel bir tanımlama :) Kafamda Toni Braxton'ın Spanish Guitar klibinden çağrışımlar. Gitarken, Toni Braxton'a dönüşüyordu. Neyse, armut tipi yerine gitar tipi vücut deselerdi belki kilo vermeye bu kadar kasmayacaktım hayatım boyunca. E tabi bunu öğrendikten sonra durur muyum?

Ayrılmadan önce güzel bir sufleyi mideme indirdim açıkçası :) Muhteşem sohbetle süper bir ikili oldular ;)








3 yorum:

  1. Spanish Guitar klibi hey gidii! Bizde neden armut diyorlarmış cidden :) çok fena! Ben de domatesim o zaman. Bir de o klipteki adam hoş mayhoştu hey gidi.

    YanıtlaSil
  2. :D adamı hatırlamıyorum da gitar olayına taktım cidden :Q

    YanıtlaSil
  3. hoşluğunu bilmem ama şarkı da iyiydi :D söyler idik.

    YanıtlaSil