3 Mayıs 2011 Salı

Bir mimdir almış başını gidiyore

Kankaleyim feli'yi, Felim de mimlemiş beni.

En sevdiğin 3 görsel; sevdiklerimin gülen yüzleri, açık bir havada deniz (genelde boğazdan aşağıyı seyreylemek içimde böyle arabadayken kimi yokuşlarda için hop eder ya o hissi veriyor), açık büfe kahvaltı (yummy!)
En sevdiğin 3 ses; Felimin sesi, yazın balkonlardan gelen tabak-çatal sesi, eşimin kapıyı vuruş sesi :D
En sevdiğin 3 tat; maydanoz, mangalda köfte, çikolata
En sevdiğin 3 koku; güven kokusu, aşk kokusu, nergis kokusu
En sevdiğin 3 his; stresli bir faaliyetin ardından gelen başarıyı tadarken yapacak bir şey kalmadığı an oluşan, kötülük yapmak isteyenlerin kötülük bulduğu an, burayı boş bıraksam daha iyi :D

neyse, öyle işte. yarın akşam en sevdiğim 3 histen birini yaşayacağım umarım. hadi bakalım :)

9 yorum:

  1. Eline sağlık kankaley :)

    YanıtlaSil
  2. Ayrıca yine mimledim seni :)

    YanıtlaSil
  3. ayy Feli'nin sesiyle güven kokusu beni çok duygulandırdıı !!! :)

    YanıtlaSil
  4. bi de aşk kokar mii? :) bi dee maydanozu ne zamandan beri seviyorsun? :O bilmiyordumm

    YanıtlaSil
  5. :) Aşk kokar! :D Aşık olunca anlarsın hihi :D bakayım mimine ;)

    YanıtlaSil
  6. Kankaley mimin çok güzelmiş, çok beğendim, özel hissettim vs :D

    Feli! Maydanoz, sarmısak...Bunlar efsanevi şeyler... Farklarını ortaya koyan şeyler. Maydanozlu, peynirli yumurtayı pul biber ve kekikle şenlendirerek yiyorum zaman zaman :D Salataya da koyuyorum genelde :D Bugün Kadıköy'ün ara sokaklarında bir sürü dereotu, roka, atom salata, nane, ismini hatırlamadığım ama yoğurtla yediğimiz yeşilliği de gördüm almak istedim ama yüküm ağırdı. Erteledim :)

    YanıtlaSil
  7. Semiz otuuu :) farkettiğim kadariyla birilerinin Feli Mutfakta'ya ihtiyaci kalmamiş :( blogu mu kapatsam. Zaten sen ordan pişirmeyeli, ben yazmiyorum :(

    YanıtlaSil
  8. Evettt. semizotu aldım bugünnn :D Ya hiç olur mu? En büyük yardımcım o. Portakallı keki de yaptım hem. Yoğunum CELTA'dan dolayı ondan pek pişirmece olaylarında değilim 1.5 aydır :/

    YanıtlaSil