5 Mayıs 2011 Perşembe

Alooo!

Bazen kendini anlatmaktan sıkılırsın ya o moddayım, anlatmak istemiyorum. Başkalarını anlatmaktan o kadar sıkılmazsın ama :)

Bazı insanlar kendilerini çok çalışmış görürken, başkalarının yaptıklarını "amaan canııım! ne yapmış ki?" diyerek gizli emeklerini görmezden gelebilmektedir. Toplumsal bir yara -bir minibüste ford kavgasından sonra vatandaşın biri bu sözü kullanmıştı- ne yazık ki! Gözlerini oymak gerektiğini düşünüyorum zaman zaman.

Kendini anlatmaktan sıkılmak dedim. Eski bir arkadaşıma mesaj yollayacaktım, sırf bu sıkıntıdan dolayı vazgeçtim. "Seninle görüşemedik ama bak bunları yaptım, olmuş mu?" gibi bir durum oldu sanki. "Olmadığını" görünce de "amaaaan be! ne kasıyorum kendimi" deyip işime döndüm. Ne insanım yahu :)

Şimdi yine işime döneyim. Yazılacak çok şey var. Ah CELTA!

Konuyu fazla dağıtmadan, Etiler'de oturan Rus arkadaşımın tiki bir kızın "aloo" deyişini anlatması ve İrlandalı bir arkadaşın da başarılı tiki kız taklidinin ardından oturduğu yerin Nişantaşı olduğunu vurgulayarak, oralarda çok bulunduğunu belirtmesi durumu yeterince kanıtlıyor kanımca.

Kaçtımz! x

2 yorum:

  1. Böyle zengin arkadaşlari nereden buluyorsun anlamiyorum :D oturduklari semtler beni benden aldi :O

    YanıtlaSil
  2. Zenginlerin takıldığı kurslarda takılıyorum. Haftaya golfteyiz :P

    YanıtlaSil